“Şikayətim “Leobank”dandı. Artıq 1aydan çoxdur ki, kartımdan nömrəmə 15 azn köçürmək istəmişəm”. Xəbəral.az DİA.AZ-a istinadən xəbər verir ki, bu barədə “Müştəriyəm Şikayətim Var” sosial qrupundakı paylaşımında Çinarə İsmayılova adlı istifadəçi giley edir.
Daha sonra narazı vətəndaş yazır: “Və bunların texniki səhvlərinə görə pul köçürülməyib. Və pul havada qalıb. Fevralın 1 nən etibarən dəstək xidmətinə dəfələrlə yazmışam və zəng vurmuşam. Amma bir nəticə yoxdur. Adamı yola verirlər”.
İddia olunanlarla bağlı Xəbəral olaraq qarşı tərəfi də dinləməyə hazırıq…
Xəbəral.az